Historia Chrześcijaństwa tom I.Narodziny ...
Cena regularna:
83,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Monumentalna Historia chrześcijaństwa to najsłynniejsze dzieło Warrena H. Carrolla, doskonałe połączenie żywej narracji z historyczną wnikliwością oraz umiejętnością oglądu dziejów z odległej perspektywy.
W pierwszym tomie tej fascynującej opowieści Carroll prowadzi czytelnika od momentu stworzenia świata do czasów Konstantyna Wielkiego, kreśląc postaci patriarchów i proroków, opisując powstawanie i upadek antycznych królestw i cesarstw, śledząc losy wojowników i władców, zwycięzców i przegranych.
Wszystkie te wydarzenia są tłem dla kluczowego dla całego chrześcijańskiego świata momentu, jakim są narodziny, życie, śmierć i zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa.
Do tej pory na polskim rynku wydawniczym ukazało się niewiele cennych publikacji ujmujących syntetycznie dzieje chrześcijaństwa. Z zadowoleniem powitałem więc zapowiedź wydania wielotomowego dzieła popularnego w zachodnich kręgach historyków Warrena H. Carrolla. Jest on rozpoznawany przez rzesze znawców, jak i czytelników, jako autor wielu cennych publikacji z dziejów Kościoła, skrupulatny badacz oraz świetny polemista. Język, jakim się posługuje, sprawia, że jego dzieła czyta się jednym tchem. O sprawach trudnych i zawiłych pisze w sposób prosty i łatwo przyswajalny. Historię chrześcijaństwa jego autorstwa przeczytałem w kilka wieczorów. Dzięki tej lekturze czytelnik z pewnością pozna nowe, ciekawe wątki z historii katolickiego Kościoła i przekona się, że ostatecznie w świecie nic nie dzieje się przypadkowo, chaotycznie lecz rządzi tym Ktoś, kto jest Panem Historii, a człowiek obdarzony wolną wolą może starać się świat ten albo budować, albo niszczyć.
Dane techniczne
ISBN | 978-83-60562-32-1 |
Autor | Warren H. Carroll |
Tytuł oryginału | Founding Of Christendom: History Of Christendom |
Przekład | Jerzy Morka |
Rok wydania | 2009 |
Ilość stron | 591 |
Okładka | twarda |
Format | B5 |
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.